Beratim17 emzirmeyi kesmeniz en dogrusu olacak. Zaten 2 yasindan sonra komple biraktirabilirsiniz memeyi ama illaki emsin derseniz gece emzirmeyi muhakkak birakin. Cayla olacak bir sey degil. Hala emdigi icin kalkiyor. Gece emmeyi biraktigi an uyanmayi da birakacaktir.