Merhaba hanımlar. Bebeğim 5 buçuk aylık ve 1 haftadır tadımlara başladık doktorun tavsiyesi üzerine. Kahvaltıda az yumurta sarısı, 3 bebe bisküvisi az labne az tereyağı az zeytinyağı ve ıslatma için de ihlamur veriyorum. Sonra arada havuç haşlayıp veriyorum veya havuç patates veriyorum, öğleden sonra da azcık yoğurt veriyorum. Sizce tadımlara başladığımız için bu çok mu? Meyve henüz vermedim sebzeler alışsın dedi doktor. Su da veriyorum tattirdiktan sonra ama Çiş sayısında azalma var. Eskisi gibi dolu bez cikartmiyorum daha hafif. Ben mi telaş yapıyorum yoksa ek gidaya geçişte böyle şeyler oluyor mu? Yoksa henüz bir düzen olustiramagim için mi az idrar yapıyor acaba? Siz nasıl başlamisti niz tadımlara ?