simseklivekalpli Duyulurum ben bunu araştırdım çok çok düşük miktarda olduğu için sorun değilmiş. Bebeğim de yiyor gayet severek. Keşke koz patlicani çıkarsaydım dolaptan canım çekti şimdi 😂
Dfncgdm2022 iremaydmr ıcerısınde nıkotın oldugundan 2 yasından once onerılmıyor bılgınız olsun . Anam babam usulu ılerlerken bebegınızın mıdesıne zarar vermeyın doktora danısmadan da hareket etme cnm