atarepla Eşimle günübirlik şehir dışına gezmeye gitmek istedik. Annemle babam biz bakarız bebeğe dediler. Uzun zamandır da böyle gezemedim çocukla. Gideyim mi? Vicdan yapıyorum da. Bırakan var mı bu ayda bebeğini?
etuerk atarepla benim ailem uzakta öyle bir imkanım olmadı hiç bırakmadım ama olsaydı bırakır bir gün de olsa kendime zaman ayırırdım morali yüksek anne daha verimli olur imkanın varsa git tabi iyi gelecektir
elof atarepla Kaç saatte gidip döneceğiniz önemli olan nokta burda. Mama veya emzirerek beslenmesi, size olan düşkünlüğü gibi şeyleri göz önünde bulundurmanız lazım ama 7 aylık bebek illaki ne kadar iyi bakılsa da anneyi arıyo açıkçası.
elisa2705 atarepla 22 aylık hiç bırakamadım açıkçası babasıyla markete gitse kötü oluyorum 🙂↔️ size kalmış birsey aslında ..
atarepla elof Sabah gidip akşam döneriz 2 saatlik mesafeye. Tamamen mama ile besleniyor. Hiç ayrı kalmadık o yüzden beni arar mı bilemedim normalde pek aramıyor öyle
elof atarepla Karar sizin tabi ama bence çok küçük şahsen sabahtan akşama kadar bırakamazdım. Kendi bebeğim adına konuşayım o aylarda en fazla 3 saat falandı ayrı kaldığımız, o da mecburi bi durum olmuştu tek seferlik o kadar.
iremaydmr atarepla hep bırakıyorum vicdan meselesi değil bu biraz kendinizi dinlemek sizin duygularınızı da tekrar canlı tutucak biraz dinlenmek sizede iyi gelir kendinize fırsat verin
Yazmelegi_ atarepla 20 aylik kızım ben cogu zaman bıraktım anneme dinlenmeye gezmeye ihtiyacım var diye sagolsun annem yok demedi kızım da zaten beni çok arayan biri değil şimdi yeni yeni arıyor hatta bazen hafta sonu cumartesi bırakıp pazar öğlen aliyodum çünkü çok zor bi bebekti psikolojik olarak yorgundum annem gili de çok sevdigi için kendi bile bazen gelmek istemiyor bizle
busrara12 atarepla benim gezmeye hakkım varsa çocuğumun da var ben hep böyle düşünüyorum benim bebeğim de şu an 7 buçuk aylık tam kaygılanma dönemi odadan çıkmama bile izin vermiyo bebişinizle gidin ya zorlansaniz bile anı olarak kalır ben olsam birakmazdim 🌸
Zehrabaysan atarepla valla siz iyi olursanız çocuk da iyi olur bırakın ben de 7aylıkken 3 günlük kar tatiline gittim annem ve yengemle kaldı bebeğim.Oğlumun hayaliydi bu kar tatili gelince de problem yaşamadım banada eşime de oğluma da iyi geldi