aslinaz2 ayy şuan kendi halimi gördüm. 13 günlük olduk, koşturmam daha hastanede başladı. Evde 3.5 yaşında oğlum var, küçüğü asla yere bırakamıyorum, iyice kucağa alıştı. Ev işleri desen bitmiyor. Bu saat oldu daha yeni oturabildim ki şükür dünden yemeğim vardı. Oturdum dediysem artık yorgunluktan adım atacak halim kalmadı da öyle oturdum, yoksa işler bitmedi. Doğumu lohusalığımı bile farkına varamadım