selimin_annesi25 doktor zayıf, mamayla destekleyin demediği sürece insanların lafıyla bence bunu yapmayın. Sadece iki ay anne sütü verebilmiş biri olarak, bebeğim kilo alıyor mamayla ama hala üzülüyorum veremedim sütümü diye. Ki bence bebeğinizin kilosu gayet normal. Zaten doğum kilosu küçük, hastaneden çıkana kadar daha vermiştirde. Bu durumda bu kadar alması normal değil mi ?