tazeanne45 Bebeğime sütüm yetmediği için aptamil prosyneo mama aldım ama onu ictiginde gunde 4-5 kez sırtına kadar yapıyor kakasını böyle bir durum yaşayan var mı bebeğim 2 aylık
songull12 tazeanne45 evet bende prosyneo mama kullanıyorum her gün mutlaka kaka yapar oda her tarafı batıracak şekilde
tazeanne45 songull12 Günde 1 defa mı yapıyor peki dün 4 defa yaptı miktar da hep fazla bebeğinizin kilo alımı nasıl peki o kadar kaya bir de sizin de kakası cıvık mı çok cıvık yapıyor oğlum gaz çıkarırken bile sulu sulu kaka yapıyor mama içince
songull12 tazeanne45 şu son birkaç günde muhakkak 2-3 kere yapıyor ve cıvık halde hiç katı olmadı açıkçası doktora sordum ben bu durumu anne sütü de aldığı için çok normal bir sorun yok dedi
songull12 tazeanne45 rengi ve kıvamı su gibi değilse bir sorun yokmuş ama içiniz rahat etsin istiyorsanız doktora bir danışın isterseniz ☺️ eğer anne sütü de alıyorsa bebeğiniz önsütü çok içiyor olabilir o durumda da böyle oluyor