Merhabalar herkese
Aklımda çok soru işaretleri var fikir alma açısından sizden de destek istiyorum. Ben lise mezunuyum 23 yaşındayım. 5 yıldır bir özel şirkette sigortacılık yapıyorum. Ama artık canıma tak ediyor. Homeoffice çalışıyorum ve emeğimi alamıyorum. Şimdi yemek kartımızıda marketlerde kullanamayacağımızı söyledi şirket. Bi an önce kurtulmak istiyorum. 2.5 yaşında kızım var. Seneye kpss ortaöğretim sınavına girip katip olmak istiyorum. Ama 2. Çocuk düşüncem var artık sınava çalışmayı geçtim bunu düşünüyorum. Ağustosta gebelik planlıyorum bebekde seneye nisanda gelir diye düşünüyorum. Ama sınav için bebeği ertelersem de bu sefer 1. Çocukla yaş aralığı olacak. Ve atanamayabilirim de çalışıp iyi puan aldıktan sonra atanamazsam bide planladığım 2. Çocuğu yapamazsam her şey sarpa sarar. Ne yapacağımı düşünüp duruyorum. Acaba çocuğu mu erteleyeceğim. Yoksa sınava girip Allah izin verirse memur olduktan sonra mı 2. Çocuğu düşüneceğim