cansusrgl 5 ay 15 günlük bir kaç gündür köpek dişleri böyle şişti bugün iyice beyazlaşmaya başladı diğer tarafı da aynı şekilde ama köpek dişi 1,5 yaşından sonra diyorlar niye böyledir acaba
binnur64 cansusrgl buna diş incisi deniyomuş, benim oğlumun da böyle olmuştu, ben de ilk köpek dişi mi çıkacak diye şaşırmıştım ama bi zaman sonra kayboluyo o beyazlık
ayse55beyza ayisit ayisit cansusrgl ben kızım 1 yasında arka azı dişleri çıktı önde 8 dişi var😁 çok şaşırdım ve hale cıkıyo 3 lemiş arkayı ve daha köpek dişler bu resimdeki gibi bayadır böyle ama elhamdülillah huzursuz değil jel sürmedim
Yelizisz Merhaba bizde de durum böyle acile gittik jel yazdılar yolladılar ama çok kötü baya ağlıyor bebeğim bi çözüm bulursanız bana da yazın lütfen yada normal mi değil mi diye bizde de baya şişlik var diş mi başka bişi mi bilemedim alt dişleri böyle olmadı çünkü
cansusrgl Yelizisz bizim son zamanları alt dişler böyle gibiydi ama tam belliydi dişin şekli bu öyle de değil ben yine de zeytinyağı karışımı ve jel sürüyorum cuma gideceğim sorduğumda size dönerim 😞
Mel1607 Verebileceğim tavsiye eline soğuk ısırması için dişlik verebilirsin. İçi su dolu olanlardan alıp buzluğa atıyodum çok rahatlatıyodu. Ek gıda alıyorsa da soğuk havuç salata yeşil soğan ne bulursam verdim o biraz tutuyor .
ars9824 cansusrgl 6 ay 17 günlük kızımın da alt dişleri çıktı şuan aşırı huzursuz alt yanlar ve üstler şiş sanki hepsi bir anda patlayacak gibi aşırı huzursuz 1 haftadır falan günde 2-3 saat anca uyuyorum gece saat başı ağlayarak uyanıyor normalde gece uykusu düzenliydi uyku düzeni vs kalmadı 🤦🏽♀️ son 2-3 gündür dişle alakalı 2-3 post açmışımdır
gg3848 cansusrgl ayy maşallah çok zorlandınız mı benim kızım 6,5 aylık çok şiş dişleri korkuyorum süreçten
cansusrgl gg3848 çok ağlıyordu 2. Ayından beri dedim ben diş çıkarıyor kimse inanmadı fark ettiğim an soğuk uygulama karanfil zeytinyağı başladım öyle öyle atlattık zor ama geçiyor 😄 anne olduktan sonra benim hayat mottoom bu geçecek 😄
atesnzm cansusrgl alttaki dişleriniz ne zaman çıktı acaba sürekli eli ağzında sanki kaşınıyo gibi söylenip duruyor 4 ay 9 günlük bebeğim sanki beyazlık var altta ama yam bakamıyorum sinirleniyot. Kontrolü bekleyeceğim olmadı
cansusrgl atesnzm ağlarken flaşla bakıyordum bende beyazlık oluyor alt damağında diş belli oluyor zaten inşallah kolaylıkla çıkarır