Merhaba. Kızım 11 ay 17 günlük
Artık nazara mı geldi ne oldu bilmiyorum kafasında toka tutmuyor bayramdan beri..
Normalde hiç ellemezdi, şimdi çekiyor koparıp çıkarıyor ince lastiği bile..
Kvler bende, saçlarıyla oynuyolae bağladığımda acaba farkındalık mı oluştu, o da mı oynamak istiyor?
Saçları uzun ve gür, bağlamadığımda terliyor ya da gözüne giriyor..
Ne yapmalıyım? Bir süre takmamak mı, ısrarla takmak mı?