Baharnur Merhaba anneler Feyza adında bir kızım ve Salih Erdem adinda bir oğlum var. 1 hafta önce doğum yaptım ve bir kızım oldu. İnanin hiçbir isim içime sinmiyor sanki yakismiyor bir türlü 😀 Beren diyordum önce şuan o bile güzel gelmiyor bana beğendiğiniz yada yakıştığını dusundugunuz isimleri yazar mısınız anlamları güzel ve tek isim şimdiden teşekkür ederim 🙏
Feyzosumunannesi Baharnur Kızımın ismi de Feyza. Bitane daha kızım olsa ben de isim bulmakta çok zorlanırım gibime geliyor. Rabbim analı babalı büyütsün inşallah. Komşumuzun kızı doğum yaptı ismi Lilya ama anlamını bilmiyorum 🌸
Dondurmalikahve Baharnur Feyzaya Beyza yakışıyor ama onu da düşünmüşsunuz içine sinmemistir. Erdeme de Elçin, Elvan geliyor aklıma 😊
elayf04 Baharnur benim kızımın adı Açelya ama koymayı düşünüpte karsrsız kaldığım isimlerde vardı Ada, Asya, Asena, Umay, Nilüfer, Seçil, Asel
hazal3421 Baharnur 2 hafta sonra doğum edicem lavin Nisa olucak ismi seslenirken lavin deriz ilk kızımın ismide aysima
aybukoz İsim çok zor ya benimde kızım oldu 1 aylık şuan hiçbir isim içime sinmedi oğlum aybüke çok istedi onu koyduk bizde 🫠
Baharnur aybukoz hayırlı olsun canım gerçekten öyle doğana kadar bin isim doğunca bir isim bile içimize sinmiyor 🌸