Arkadaşlar merhaba kızım 2,5 aylık yaklaşık 12 saat sürecek bir seyahat planımız var. Ama benim küçük olduğu için de çekindim biraz arabayı yolculuğu seviyorzaten hemen uyuyor arabada ama hiç bu kadar uzun süreli yolculuk yapmadık. Deneyimi olan anneler var mı acaba ya da siz olsanız bu yolculuğu yapar mıydınız sağlığına olumsuz etki eder mi 🥹