HazelSeren Kızlar yavaş akım cam biberonumuz var bebek mamayı çektikte aynı yerdeymış gıbı kalıyor akmıyor sanki ya da gücü mü yetmıyor acaba cekmeye ben denedım cekınce gelıyor mama ama azıcık kullanan varmı nerde sorun acaba
yeni_anne__ HazelSeren bende aldimm canim avent asla cekemedı boşa aldimm LANSINOH aldım kuttuldum resmen kesinliklee LANSINOH
serpoo HazelSeren bebişin gücü yetmiyo olabilir. Ben kulanıyorum doğdugu andan itibaren gayet memnunun 😇
rabiaturan HazelSeren Aynı durumu bizde yaşamıştık yenidoğan döneminde asla çekemedi philipsten. Sonra Lansinoh aldık onda çok rahat çekebildi mamasını. 40 ı çıktıktan sonra tekrar philipsi denedim artık onu çekebiliyodu. Şu an philips ile devam ediyoruz
senaurass HazelSeren ilk günler çekemedi onun 0 numarasını. Hemşire bana emzik var çenesi güçlensin demişti. Şimdi bitirebiliyor ondan güçlendi. Ben de dr brown aldım arada teşvik için damla akıtıyor.
HazelSeren yeni_anne__ boşa mı aldım şimdi bunu ay vallahi eskı tarz bıberon var ya eczaneden onu aldım çözüm bulamayınca
HazelSeren serpoo allah allah bana akmıyor gıbı gelıyor cekıyor çocuk mama yerınde duruyor eksılmıyor
yeni_anne__ HazelSeren birde ben başlıklar da almıştım teker teker o kadar para verip hepsi boşa gitti çok üzüldüm şahsen keşke ilk baştan LANSINOH alsaymışım ikinci defa masraf yapmak zorunda kaldım 🤦♂️
serpoo HazelSeren anne gögsü gbi onlar çektikce gelir . Arada baska biberon verdiysenz cabuk gelen ona alısıp bebiş çekmiyo da olabilr bir iki Çeker baktı gelmiyo çekmeyi brakır. Cekmedgini farkettgnzde nazıkce biberonu saga sola cevirin veya cenesine dokunun
kubratlas Bende bir kaç kez denedim ,o kadar yavaş ki sürekli aynı yerde duruyor hic kullanışlı değil
yeni_anne__ HazelSeren yani bıraksannız 2 saat geçse bille çocuk zar zor belki içer o derece çünkü bana göre emzik ucu da çok sert aventtin kavrayıp içemiyor çocuk ama LANSINOH yumuşacık
esesgls HazelSeren bende yaşamıstım ama doktorum en iyi biberon o demişti azcık ıgne ucuyla ac demişti yada 3-4 delıklı al demişti ben oyle gaptım başta az actım sonra 4 numara aldım