Arkadaşlar merhaba. 5 aylık İkizlerim var. Digerinde bir problem yok ama kızım kuvezden çıktığından beridir beslemekte zorlanıyorum. Doktora kaç defa söyledim o zamanda , zorla da olsa besle kilo alımı güzel diyip gecistirdi. Şuan 5 aylık ite kaka buraya kadar geldik. İnanın çok ama çok yıprandım. Uykusunda da içmek istemiyor uyanıkken de asla içmek istemiyor. Biberon görünce çığlık atıyor. Kaç tane biberon kaç tane mama değiştirdik. Kaç doktora götürdük kan idrar alıyorlar bir şey çıkmıyor. Sakin kalmaya çalışıyorum ama artık beceremiyorum. 12 saat aç kaliyor yine de 30 40 ml içip bırakıyor. Profesör, doktor kalmadı götürmedigim. Ne yapacağımı şaşırdım kaldım artik. Aranızda bu durumu yaşayan var mı lütfen yardım edin 😶