Merhaba arkadaşlar oğlum 4 ay 5 günlük ve kolik bu zamana kadar hiç bir yere çıkmadım kizim grip olduğunda hiç bebeğime yaklastirmadim ama bayram nedeniyle maalesef bayramlaşmaya gitmek zorunda kaldım çünkü akrabalar çak istiyorlar bebeğimle gelmemi çünkü bütün sulaledeki tek bebek oğlum neyse dün amcalara gittik bayramlaşmaya halamda geldi ama oğlu gripmis onlar bizim gelecegimizden haberi yoktu çocuk bebeğimin yanına hiç yaklasmadi ama aynı odada bulunduk mecbur bugünde teyzemin oğlu oksuruyordu okadar korkuyorumki oglumada bulaşır diye çünkü bayramdan sonra 4 ay asisi olacak ya hasta olursa aşıyla iyice kötü olursa diye aklım gidiyor dün ve bugün serum buhari verdim burnu tikali değil ama yinede serumla temizlesemmi bilemedim ve mama ile besleniyor sizce neler yapabilirim bi akıl verin