dmk34 simgesell34 hiç haşlama falan yapmadım ben buzluğa da atmadım. Buzdolabının alt kısmında duran lahanadan yaprak koparıp göğsüme koydum. Çok pratik
0263 simgesell34 öncelikle çok geçmiş olsun. Benim de sol göğsümde çok hassaslasma ve şişme olup ağrı olmuştu yatakta bebeğimi göğsüme.dayayip sürekli emmesini sağladım hatta dalmamak şartıyla ara ara da yuz üstü şekilde durdum bir yandan da masaj yaptım. Yorulunca yan uzandım İnanın öyle ki dalmışım o halde bebeğim eme eme sabah etmişti. Kendiliğinden kurtulmuştum. Bu mastit miydi bilemedim ama rahatsız edici bir ağrıydı emdikce rahatlattı uzun süre geçmedi 1 gün sonunda geçti.
denizalismom simgesell34 sıcak duşta iki elimde alttan ve üstten yavaş yavaş ovdum. YouTube de videoları vardı bakabilirsiniz daha detaylı .
ozgedanismanx Doktorlar kesinlikle sıcak uygulama önermiyor sıcak duşa girmeyin, suyunuz ılık olsun. Ben de aynı durumu yaşadım beyaz lahana almıştık buzlukta dondurup koyuyorsun şişliğe acıya çok iyi geliyor bir gün de toparlamıştı
Minikbirprenses Karanirem bende de mastıt çıkmıştı antibiyotik kullandım şimdi arada bir sancı geliyor..o sırada göğüs ucum beyazlatma oluyor biraz sancı geçince düzeliyor mastıt ten olurmu boyle
Karanirem Minikbirprenses evet olur sütünüzü sağın ve emzirin gögüs ucunuzu ve bebeğin ağız içini karbonatlı suyla silin mutlaka pamukcuk veya enfeksiyon bebegin ağzından geçiyor
cicek54 Lahana yaprağını yıka dondurucuya at donnca göğüsune koy bunu bikc yaprakla dönüşüm lu yap faydası olur allahn izniyle
melikemarsel simgesell34 sıcak suyun altına girin memeyi sıcak suda bi masaj yapın sonrasında memeyi sıkın boşaltın. Duştan çıkınca buzlu bezi veya havluyu memeye sarın. Sıcak ve soğuk uygulamayı günde 2-3 defa yapın sonrasında eminim geçecektir. Memeyi tam boşaltmanızda çok önemli. Pompa varsa çok işinizi görecektir.