Ben bi hata yaptım göğüslerim aşırı kötüydü psikolojim bozulmuştu artık ve dostinex içtim şimdi sütüm azalmaya başladı ama aşırı şekilde vicdan azabı çekiyorum çocuğumu mahrum bıraktığım için. İlacı en son cumartesi içtim, ve doktora sormadan aldım eczaneden sütümü nasıl çoğaltabilirim tekrardan, ne zaman emzirmeye başlayabilirim lütfen sağlık sektöründe olanlar yanıtlasın hiç iyi değilim