Bebeğim 2 Şubat’ta doğdu. 27 şubatta doğum parası için sosyal hizmetlere başvuru yapmaya gittim fakat o zaman yasanın daha yürürlüğe girmediğini ve Mart ayında tek seferlik 300 TL yatırcaklarını söylediler. Ben şimdi bu 5000 TL yardımdan yararlanabiliyor muyum yararlanamıyor muyum bu konuda bilgisi olan var mı? Hesaba yatan 300 TL yi de daha çekmedim gitmedim yani pttye