_dfn Antibiyotik kullanmadan geçmiyor. Oğlum 2 yaşında olmuştu, diş etleri şişti hep. Günde 2 kere ateşi çıkardı ama onun dışında keyfi yerindeydi. En büyük sorun iştahsızlıktı. 3-4 gün götürmedim doktoea ateşi düşüyor diye. En son gitrim ve boğaz enfeksiyonu dedi, antibiyotik kullandık 2 güne kendine geldi çocuk.