Dogum yapalım 1 ay oldu başvurmak istiyorum sizce erken mi yoksa 10 12 fazlam var kendim dikkat ediyorum yemiyorum bol su içiyorum ama arada tabu kaçırıyoruz diyetisyen olursa daha iyi ilerrlerim diye düşünüyorum bide kabizim felaket demir ilacı icececem 3 ay o yapıyor sanırım içmesem.dw olmaz napacam bilmiyorum