mervekzly bende senin gibi düşünüyordum zaten mama içiyordu içinde bütün takviyeler var ek gıda da çok şükür hiç bişeye hayır demedi herşeyi yiyor vitamin ihtiyacı olduğunu düşünmedim 9. Ayda bütün değerlerimiz normal çıktı demir vs dahil sadece d vitamini normalin 1 tık altında çıktı işte atıyorum normal değer 30-35 se bizde 27 çıktı gibi onu kullanmamı söyledi yine kullanmadım sonra 14. Ayda yine test verdik yine aynı sonuçlar ama yürümesinde sorun olmaya başladı içe basma parantez bacak vs birde kuş göğsü derler göğüs kafesi çıkıklığı gibi düşün onu fark ettim ortopedi normal ama d vitamini düzenli kullanın dedi raşitizm olma durumu olabilir ilerde dedi hemen başladım şuan 19 a girecek herşeyi düzeldi hatta sonradan fark ettimki bende de raşitizm belirtileri var kendimde başladım çok şükür oğlumun bacakları düzeldi bende çok faydasını gördüm