Merhaba kızlar bebeğim doğduğundan beri mama içiyo anne sütü az oldupu için ama hep hırıltısı var sma comfort kullanıyoruz cigerlerini dinletiyoruz temiz çıkıyı ama burnu hep dolu geniz akıntısı oluyo daha 3 aylık acaba mama mı yapıo diye düşünmeye başladım bana fikir verir misiniz