Merhaba kızlar herkese iyi bayramlar. Yıllardır yüz, boyun ve çene bölgesinde ki kıllarımda uğraşıyorum. 2 defa lazere gittim. İkisinde de kalıcı çözüm bulamadım. Artık lazere gitmem istemiyorum çok bıktım diyebilirim. Ev tipi lazerleri almak istiyorum. Aslında çok sıkışık bir dönemdeyim ama böyle de yaşamaktan sıkıldım. ev tipi lazer kullanan var mı? Hangisini aldınız? Memnun musunuz? Lütfen yardımcı olun. Teşekkür ederim.