Şuan reglim 1 gün gecikmede stresten ölüyorum bebeğim 1 yaşında regli olur olmaz doktora gidip SPİRAL taktıracağım.
1- Randevu almaya gerek yokmuş aile planlaması olarak geçiyormuş.
2- Reglin 3. günü daha kolay ve sağlam oluyormuş.
3- Düzenli adet olanlara bakır spiral de uygun oluyormuş
Avrupa yakası doktor öneriniz varmıdır?