Kızlar buraya resim ekleyemiyorum bugün bir problem oldu normalde resim ekleniyordu şu an ekleyemiyorum her neyse bebeğimin vücudu nokta. Kırmızı ama çok minik noktalar bu kızamık mıdır bebeğim şu an 10 aylık 9 ay aşısında kızamık aşısını olduk aşı olduğumuz halde tekrardan kızamık geçirmesi normal mi şu an hastanede yok ne yapacağımı bilmiyorum yardım