Merhaha kızım 3 yaşında konuşma vs normal . Aile içi iletişim de normal. Ama mesela kendi yaşıtı erkek çocukları çok hareketli ve bağırıp çağıranlar özellikle onlar dan korkuyor parklar da köşe bucak kaçıyor. Kız çocuklar ile sorun yok. Napcam bilemedim.