Kızlar 46 günlük bebeğim var günde bir iki kez mama veriyorum. Mamajoo kullanıyordum ama bayağı hızlı gidiyor memeden tazyik kısmı bitince sinirleniyor bu sefer. Kullananlar lansinohtan memnun genelde yavaş akışlı mı almalıyım 46 gün için nasıl yapmalıyım meme reddi yaşadınız mı günde sadece 1-2 verilince durum nasıl olur acaba ?