15 aylık bir bebeğim var aşırı hareketli 11 aylıkken yurumeye basladı suan yuruyor ama ara ara oarmak ucuna cıkıyor. Parmakla bırsey ıstedıgınde gostermesi var ama bazen yapıyor bazen bagırıp cagırıyor. Goz teması cok uzun uzadıya yok hatta gozlerını genelde kacırıyor. Yemek secmez masallah diyim ne versem yer bıtırır anne ayyy ennn kedii hav möö ve benim ismini söylerdiğim seylerde tekrar etme çabası var ama kımıl kımıl ve asla kendini sevdirmiyor kucakta durmaz opturmez hele su bayram da bayramlasmaya gittiğim hiç bir evde birinin de kucagına gıtmedi cığrım cıprım bagırıyor. Parkta bı bebek gordum12 aylık oğuyor sarılıyor benımkı de uzaktan ayyyy cıcı dıyıp elıyle tiksinir gibi dokunuyor 😂 suratı gorsenız anlarsınız anlatmak istediğimi işin özü bhnlar normal mi yoksa değil mi bilemediğim otizm korkum da var varsa farkedeyim diye soruyorum. Pedagoga götürdüm söylediği komutları yaptı yası ufak dedı napmam gerek normali bu mu bi bılgı oaylaşırsanız sevınırım 🙏🏻🌸