Merhaba arkadaşlar, 8 gün önce Sezeryan ile doğum yaptım tuvalete çıkmak ve gaz çıkarmak zor oldu 2. Gün ilaçlar ile çıktım. 4 yıl önce diğer çocuğumda hemoroid çıkmıştı fissür de var demıslerdı ilaçlarla falan atlattım. Şimdi tekrar etti, kabız oldum duphalac falan içip çıktım WC. Ama aşırı sancım var gaz bile çıkaramıyorum acıdan. Makat bölgesinden yukarı doğru bi sancı giriyor yan yatamıyorum oturamıyorum doğum pozisyonunda oturabiliyorum belimin üstünde. Bu belirtiler yine hemoroid belirtisi mi yaşayan var mı öneriniz ne olur? Hayat kalitem düştü çocuğumu emziremiyorum oturup.