Kızlar bebeğim 1 yaşında 11. Ayında yürümeye başladı 1 aydır yürüyor fakat bacakları açık bir şekilde yürüyor tam anlamıyla oturtamadı yürümesini, kalça çıkığı ultrasonda çıkmadı başını tutma, dönme, oturma gibi şeyleri normal döneminde yaptı. Böyle olup zamanla yürümesi düzelen var mı?