berivan_r öncelikle insanların kıyaslamalarını kulak ardı edin ve dikkate almayın. Annesi olarak gelişimde sıkıntısı var mı sezersiniz, doktor takiplidir zaten 20 aylık diyorsunuz, en son 18 ayda kontrole götürmüş olmanız lazım. Bir terslik olsa doktoru yönlendirir. Yeğeninize vurması yüksek ihtimal kıskançlıktandır ama kafasına vuruyor diyorsunuz burada sizin dikkat edip bebeğinizi gözlemeniz lazım. Diğeri de bebek veya çocuk diğeri de içerleyebilir ve de annesi, yeğeninizin annesi de üzülür ve sizin ilişkileirniz zedelenir. Bu noktada çocuğunuza sürekli takip edip müdahale etmeniz gerekir. Uzaklaştırmak en mantıklısı, bir süre bir araya gelmemeleri en mantıklısı. Keşif sürecinde olduğu için kitap okumaktan, boya yapmaktan, oturmaktan sıkılması çok çok normal. Sizin yapacağınız sıkılmadan bu rutinleri tekrarlamak, o sıkıldığında hemen bırakıp, bir süre sonra tekrar yaptırmak 🌸