gmzshn Kızım 2,5 yaşında ortalığı çok dağıtıyor ve geri de beraber toplayalım vs diyorum hiç umursamıyor bile. Önceden birlikte toplardık ama artık oralı bile olmuyor. Ben topluyorum o gelip topladıklarımı dağıtıyor. Sizin çocuklarınız da böyle mi ?
sek_kahve gmzshn dağıttıklarını toplamadan başka bir şeye geçemeyeceklerini aşıladığım için bu tarz sorunları yaşamıyoruz artık. Bir oyuncakla oynamak istiyorlarsa diğerini beraber toplamak zorundalar, yoksa oynayamazlar
niloyaaa gmzshn yani çok normal çocuk daha, evde çocuk ayaktayken sürekli toplamaya çalışmak ekstra yorgunluk bence. Çocuklarım akşam uyuduktan sonra toplarım ben.
ffulya gmzshn evde anneyi dinlemiyorlar ama kreşte çok güzel öğretiyorlar bunu şimdilik yavaş yavaş akşamları beraber toplamaya başlayın olmuyosa da ilerde olue
kayra_mom gmzshn kızım 5 oğullarım 2-3 yaşlarında kızım asla odayı toplamadan oturup oyun oynayamaz ben bir şey dediğimden değil kendisi rahat edemez kardeşlerine hadi toplayalım öyle oturalım der ben hep uzaktan dinlerim ama biraz daha küçükken her gece bütün odadaki oyuncakları dökerdik beraber toplama şartıyla hep yardım ederdi
sek_kahve gmzshn o dönem illaki oluyor, sınırlarını test ederler. Çok oldu, kolundan tutup da oyuncağın başına koyduğum. Annenin kararlı olması lazım, kızmadan tabi
Hcccrn Benim oğlumda 28 aylık evi mahvediyor süpürmek için 1 saat ev topluyorum sadece oyuncakta değil mutfak eşyaları vs ne kadar anlatsamda anlamıyor
gmzshn sek_kahve Evet geçenlerde hatta böyle yapmaya devam edersen çöpe atacağım dedim ağlasa da bi kısmını attım. Ama hala yapmaya devam ediyor
ffulya gmzshn bnm bebeğim küçük de yeğenlerimden bildiğimi yazmıştım yemeleri düzelmedi ama uykuları düzeldi öğretmenleri erken uyumayı tembihleyince akşam oturamaz oldular 😄
omeresra0509 gmzshn benim 5 yaşındaki oğlum dağıttığını toplamıyor ki aşılamama rağmen neler yaptım neler 2,5 yaşında toplamaması gayet normal