Pamukpasta Uykuya dalmakta zorlanma.gündüz yine az az uyuyor. Gece sürekli yatakta kivranma uykuda ağlama. Beslenmek istemiyor çok yoruldum. Var mı sizlerde böyle olan bı teselli olalım 🙏🏻
sarapchanel Pamukpasta aynı durumu yaşıyorum bi kaç gündür aşırı direniyor uykuya, her türlü uyutmayı deniyorum dakikalar geçiyor yok en sonunda yorgunluktan bayılıyor ama o anlarda dişlerimi sıkıyorum yani 7 buçuk aylık daha bide
artikbiranneyim Pamukpasta aynıyız tamamen 🥲 ilk dişi çıktı sanırım diğeri de geliyor o yüzden olduğunu düşünüyorum
Beyzaecrin96 Pamukpasta 7 ay 4 günlük gündüz düzgün uyumaz. Gece meme de uyumak istiyor meme ağzından çıktıkça ağlıyor 🤦🤦 bizde de durum vahim
meayay Pamukpasta ikizlerim var 7,5 aylıklar aynı anlattığınız şeyleri yaşıyoruz aşırı yoruluyorum gece uykuları hiç bu kadar kötü olmamıştı
masterchefiniz sarapchanel benimkide aynı saatlerce yatacak gibi krize giriyor 5 dk sonra kalkıyor çok yoruldum. Kolaylaşır diyorum zorlaşıyor. İlk kızı çm böyle değildi perişan oldum zombi gibi geziyorum.
sarapchanel masterchefiniz gerçekten öyle, 5 dakika uyursa ne ala, ama yanında kalırsam uyumaya devam ediyor bu sefer de benim işlerim aksıyor bazen yalnızlığı çok özlüyorum 🥹
Pamukpasta artikbiranneyim bizim ikisi birlikte çıktı alt dişlerin başka mi geliyor diye düşünüyorum bende 🤦🏻♀️
Pamukpasta sarapchanel bende uyusun hemen uyucam diyorum sonra aklımda birikmiş işler, kendime biraz vakit mi ayirsam derken uyku alıp başını gidiyor.🤕🥺
Pamukpasta Beyzaecrin96 akşam uykusuna memede geçiyordu benim kızım da şimdi emiyor ama uyuyamiyor yatağın içinde gözü kapalı bı şekilde kıvranıyor.meme ile uyutmak da etkili galiba uykuya Dalamama durumumuzda
mslhfs Pamukpasta sürekli kucak istiyo 7 aylık oldu bebeğim huysuzluğu da var ne zaman rahatlarız tahminini çok zorlanıyorum
sarapchanel Pamukpasta malesef insan arada kalıyor yorgunluk galip geliyor inşallah geçer bu zamanlar
mslhfs Pamukpasta atak dönemi ondan dolayı böyle ama her ay başı bu şekilde zorluk çekiyoruz dişlerinden de huysuzluğu var çıkmadı daha bebeğinizin dişi çıktı mı evet bitmiycek gözü ile bakıyorum kolay olmuyucak hareketlendikçe daha da yorucu geçiyo günlerimiz hem ev işi hem bebek kendime vakitim yok
Pamukpasta Çok hareketli sürekli ayağa kalkmaya çalışıyor yorgunluktan mi oluyor dedim ama beslenme reddi de olunca umudum kalmadı…
Ozgeylulll Pamukpasta 7 ay 12 günlük benim kızımda aynı asla oturmak yatmak istemiyor çok hareketli sürekli ayakta durmak istiyo kucak istiyo asla tek kalmıyo kollarım ağrıyor artık gündüz uykularıda çok kısa gece de ağlayarak uyanıyor çok zor gerçekten atak falan mı oluyo acaba bu durum anlamadım gitti
flanoz 7 ay 2 günlüğüzzz hala ek gıda almıyor uykuları zaten hep kötü idi ona alıştım. Ne zaman düzelecek sanırım okula gidince😢
Pamukpasta flanoz bizim alerjik durumdan dolayı yedikleri kısıtlı. Benim de kısıtlı emzirdigim için.hep bişey olduğu zaman yediğimden mi oldu diye düşünmekten yoruldum. Sizin hiç mi biaey yemiyor