Kızlar günaydın. 8-9 aydır maalesef bu sorunlardan muzdaribim. Şuan 7,5 aylık hamileyim ve ben de 2 haftadır inanılmaz nefes darlığı şikayeti var. Sol kulunç inanılmaz ağrıyor, sol kolum,omzum,boynum ağrıyor. Göğsüm ağrıyor. 4 kardiyoloğa gittim bir şey yok diyorlar, 15 seans terapi aldım ama aşamıyorum. Sanki göğsümün ortasında ağırlık var. Nasıl aşabilirim bu durumu?