Herkese merhaba, 7 ay 3 günlük bir oğlum var. Son günlerde yeni bir alışkanlık edindi. Verdiğim şurupları ağzında tutup sonra çıkarıyor. Önceden d vitaminini, demir ilacını severdi böyle yapmazdı hiç ama artık onları da çıkarıyor. Bu konuda yardımcı olabilecek anneler cevap verirse çok sevinirim.