Usnac1995 kuzuun Benimde bu ürünüm var , İstanbuldayım. 2.500 tl vericem ❤️ Postunuza hem destek olayım üstte kaldın, hemde bende ürünümü atayım diye girdim.
yaraliceylanim Usnac1995 bunu kaç yaşına kadar kullandınız bende de aynısından var kızım şuan 8 aylık ama çok uzun süre daha kullanabilir gibi gelmiyor ama 🥲
Usnac1995 yaraliceylanim Benim oğlan 1 yaştan sonra binmek istemedi. 2 yaşında tekrar çıkardım biraz kullandım . Yani 2 yaşta bile gideri oldu 😂 Tabi sonra baktım sığmıyor kabin boy aldım
yaraliceylanim kuzuun 1 yaş sonrası olmaz değil mi boy uzadıkça nereye sıgacak ayakları aşağı sallasa rahat edemez herhslde ya bende istiyorum ama eşimi ilna edemiyorum
yaraliceylanim Usnac1995 benim eşim anlamıyor ben boş yere araba istiyorum zannediyor zaten sıgmayınca anlayck herhslde inşallah 🥲