Kızlar selam, 1 aylığız bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Gündüzleri kucakta uyuyor yerine koyduğumda hemen uyanıp ağlamaya başlıyor. Geceleri daha sıkıntı akşam belirli bir saatten itibaren ağlamaya başlıyor aralıksız zor sakinleştiriyorum sanırım gazdan gaz çıkardığı halde ıkınıyor hep ve yerinde yatmadığı için kucakta uyuyor resmen yastık görevi görüyorum yatıyorum o da üstümde yatıyor düşünün o derece.. Bu durumu yaşayan var mı aranızda alışır mı kucağa ? ne yapmam lazım