aysetemel Merhabalar 7 aylik bebegimin gogsunde kucuk kucuk pek cok sivilceye benzer seyler var doktor enfeksiyon kapmış olabilir dedi antibiyotik basladi uc gun kullandirdi ama hala gecmiyor ve kolunda sirtinda da cikmaya basladi az sizce nedir
papatya0909 aysetemel merhaba sizinde vucutta cıkanlar ici sulu muydu? Bazısı buyuk su dolup bazısı sivilce gibi miydi? Bizdekilerin bazısı patlıyordu yara oluyordu?
papatya0909 didoece sırtına kollarına yayılan ici sulu muydu acaba sizinde ? Sular patlıyor muydu bide ? Bizde patlayınca yarada oluyordu
didoece papatya0909 yok değil isiliğe benzer bizimki ama değil. Bu arada 14 aylık hala var bazen azalıyor brazen artıyor ama geçmiyor. Bilemedim