Merhabalar, oğlum 9 ay 8 günlük altını değiştirirken hep ağlıyor bağıra çağıra eline bir şeyler veriyorum yok asla bakmıyor bile resmen eziyet oldu bez değiştirme sizin bebeklerde aynı mı geçecek mi lütfen biri bi şey desin :(((((
9 ay aşısından beridir de asla kucaktan inmiyor ateşlendi hastalandı gibi oldu onlarda geçti ama huysuzluk zirvede. Ben anlayamıyorum artıkk