4 buçuk aylık bebegim var dün biraz meme reddi yaptı gece de çok uyudu emmedi sabah bi uyandim sol göğsüm taş gibi olmuş kıpkırmızı ve nasıl ağrıyor anlatamam koltuk altından itibaren acı hissediyorum. Bugun emdi o göğsümü ama tam bolaltamadi acısı geçmedi hala kizarik simdi sıcak duş altım ovaladim geçer mi başka ne yapabilirim ve heryerim ağrıyor başım bile