Mermaid bende ise basladim.stoktaki sutlerimi veeiyirlar ben yokken kizima.daha dogruau vermeye calisiyorlar.ama bi turlu bineron tutturamadik.aventin biberonunu kulla iyoruz ama olmuyor bi turlu.lansinohun varmis anne sutu biberonu .onu dene dediler.alsammi acaba.cokta pahali😣