Selam güzel anneler oğlum 27 kg. Geçen sene haziranda kardeşi doğdu ondan sonra aşırı kilo aldı. Abur cuburu azalttık, babası sayesinde asitli içecek içiyordu onu da azalttık. Günde 2 veya 3 ana öğün yiyor. Malum bu sene 1. sınıfa başlıycak ve akran zorbalığına maruz kalsın istemiyorum. Aşırı hareketlide bi çocuk öğlen okula gidiyoruz yürüyerek akşam çıkıyoruz bi 2 saatte parkta arkadaşlarıyla koşturuyor oynuyor anlamadım kilo gitmiyor.
Nasıl kilo verdirebilirim hızlı bi şekilde?