elf90 Tatilde aşılar nolcak gecıkecek mı bir çözümü var mı acaba? Bizim cumartesi 1yaşımız doldu çarsamba aşı olcaktık zaten gecıkecektı daha cok gecıktı bir sıkıntı olur mu ki?