Benimde 2 aylık oldu 3. Haftadan başladı gazı. Mama sandım yediğim dokundu sandım hep bişeyler sandım ama naptıysam düzelmedi kaç doktora sorduysam erkek bebeklerde çok oluyor maks. 6. Aya kadar geçer dediler. Tabi hafifletmek için damla kullanıyorum rezene çayları kimyon ne varsa içiyorum