ysen Kızlar normal doğum yapalı 49 gün oldu hala dikişlerde yanma kaşıntı yaşıyorum çok rahatsız ediyor çok sıkıldım artık acile de gittim baktılar dikişlerin tutmuş iyileşmiş dediler enfeksiyon vs idrarda yok bu şekilde yaşayan oldu mu bu neden olur
nnoktaa ysen 1 lt kaynamış suya 1 avuç papatya ekleyin biraz bekleyin demlensin. Süzün. Soğusun. Sprey şişesine koyup Dikişlerin üzerine sıkın. Hatta bir süre buzdolabında bekletebilirsiniz. Dikişlerinizi ferahlatıp rahatlatacak. Ayrıca kurutmanıza gerek yok antiseptik özelliği var