Ftet inanın küçülen kıyafetlerinin hepsini, anakucağını , küvetini , oturağını çevreme ücretsiz verdim ama oyuncaklarına kıyamıyorum.
Bebeklik oyuncaklarını zamanı geçince kaldırdım , bunları da öyle yaparım. Nasip olursa bir bebeğim daha olur o da oynar.