myprincess1 sleepy , babay turco ve şuan molfix kullandım sırayla. Sleepy çok dar kalıplı bence o yüzden çok taşırıyor. Babay turco iyiydi ama benim bebe pisik olduğu için molfix aldık. Pişikten yana sıkıntı kalmadı ama şimdi de beden problemi yaşıyoruz 6 numara kullanıyor 7 numara sadece kulot bez var kalıbı geniş olan bez arıyorum bende