elizz_momm kuzeyinannesi2023 bizim evlilik yıldönümümüz o yüzden şaka falan yapamam evde yattım pusuya kutlama bekliyorum 😂😂
kuzeyinannesi2023 [silindi] ben de hiç yapmazdım ama 1 aylık bebeyle hayatımızda eğlence kalmadı belki bi renk gelir dedim🫢
babymamma elizz_momm yaa bizimde evlilik yıldönümümüz ve geceden kavgalıyız üstelik kaynanamın doğum günü inşallah beklediğimiz gibi bi gün olur 😕
seda_akkl kuzeyinannesi2023 🤣öğlene doğru evı terk edıcem ama o her zamankı gıbı şaka yaptıgımı sanıcak bugüne denk gelmesi de güzel oldu.
realmom kuzeyinannesi2023 o değilde bir nisanda geçen senelerde kardeşim eve gelip parmağım parçalandı demişti ben bir nisan olduğunu anladım hemen ammmaa ciddiymiş parmağı parçalanmış bu gün senei devriyesi 😆
[silindi] kuzeyinannesi2023 o bana yaptı nöbet çıkışı sabah mesaj attım çıktın mı naptın diye bugün de iş yerinde kalacakmışım gelemicem dedi aklım çıktı 😅
tontonannesi kuzeyinannesi2023 3 bebeden sonra kendinden geçmiş hayata tutunmaya çalışan kocama 4. Bebeğe hamileyim şakası yapıcam 😂
dusgezgincisi kuzeyinannesi2023 şaka değil bugün benim en güzel günüm babam ve kardeşimin doğum günleri 🌺🌺🌺