Minikatabeyy Bu modeli kullanan varmı suan e bebekte indirimli Scot and ride markasına benziyor sipariş verdim ama kararsızım hala
Feyzosumunannesi Minikatabeyy Ay yarın scoter almaya gideceğiz ve hâla ne hangi model alacağımıza karar veremedik. Kızım mayısta 3 yaşına girecek 🫶
HELELEKADIN Minikatabeyy merhaba ürünü kullandınız mı acaba şuan indirim de bende almak istiyorum ama bazı yorumlardan dolayı tereddüt ettim
Minikatabeyy Feyzosumunannesi muadil marka gibi duruyor uygun fiyatlı değil ama Scot and ride markasına göre biraz daha uygun sizde bakın isterseniz, cool wheels diye bir marka daha gördüm ama pek ergonomik gelmedi gözüme
Feyzosumunannesi Minikatabeyy Hayır, bakmaya bile gidemedik. Yoğun bir bayram geçirdik bugünde öyle dolu dolu geçti. Hafta sonu hava güzel olursa bakacağız inşallah.
Minikatabeyy annesininkuzusu27 evet geldi çok beğendik tekerlekleri malum markadan daha sağlam duruyor