Arkadaşlar günaydın. Normalde bayram tatili yoktu. Son dakika 9 güne bağlandı 🧐 oğlumun kontrolü var yarın acaba bölümler tatilde olur mu? 1 Nisan’da olan muayenesi bayram nedeniyle 2 Nisan’a alınmıştı. Ama şimdi kafam karıştı. Hastanenin santral bölümü yok maalesef direkt bağlanacağım. Bölümü de arayamam bugün tatiller. Beni aydınlatın lütfen. Çünkü, önemli testler yapılacaktı.